♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, May 10, 2009

DiSEbaLiK tAbiR PupRlE PaRTy - PaRt 2

Hohooo i am back. Hehehehehe semangat aku nak continue cerita aku tentang PURPLE PARTY aku... Korang teruskan membaca tau. So, tempat pun da ada. Jadi aku kena plan yng seterusnyer plak. Gift... Aku da plan gift untuk kali ni. Memang niat nak buat kelainan. Jadi aku g Central Market untuk menempah gift tu. Percaya tak aku pergi tempah sorang2 tau. Takde sapa teman. Hohooo... Nama pun SUPRISE kan. Jadinyer kena la pergi sorang2. Bukan tak mau minta tolong sapa2. Dah tak suprise la kan. Korang mesti nak tau apa yang aku tempah kan. Ni la gift yang aku tempah tu....
GIFT SET FOR LADIES
Taraaa... Ni la set gift untuk tetamu2 aku... Jangan marah muka aku ada dalam gift tu. Mesti la ada... Aku yang penat2 runner... Ahaks... Cantik tak topeng tu. JESZ ngan ARY yang runner tok aku. JESZ, sesungguhnyer ko tau selera aku. Ahkas. Huh grand siut. Yang penting topeng mata ni special ckit. Pasal dia jenis keras. Bukan jenis kertas tau. Leh koyak2. Yang penting harga dia tak macam biasa. Huhuuu. Berapa? tu rahsia la. Pada yang tau diminta tutup mulut anda. Aku harap sangat2 la dorang tak buang topeng ni. Memang cantik kan. Hm... Buat tetamu2 aku, frame la topeng ni kalau boleh. Sekali lagi terima kasih buat JESZ ngan ARY yang sudi runner tok aku.. Sanggup g runner kat MID VALLEY walaupun time berkerja. Aku benar2 menghargai...
GIFT SET FOR GUYS
Hohoooo. Selain tu, aku rasa macam tak cukup je. Masa aku dok jalan2 kat SUBANG PARADE, mencari barang, aku ternampak la satu kedai ni. Jadinya aku dapat idea tok beli sebagai gift sampingan. Nak tau apa... Tu FARMOUS AMOUS. Ha aku percaya biskut ni glamour. Semua orang tau biskut ni. Kalau pergi mana2 shopping complex yang ada kedai ni, bau dia cukup menarik hati kan. Wahahaaa... Tetiba lapar plak aku. Tengah aku dok sibuk memilih yang mana satu aku nak order, aku dengar suara seseorang. Suara ni macam biasa aku dengar.. Huhuu speaking london tau. Bila aku toleh, eh FARA FAUZANA. Malangyer aku tak bawa camera sebagai bukti aku jumpa dia. Betul la aku tak tipu... Eh da alih topic, sambung lik. Jadinyer, aku harap tetamu2aku tak simpan la biskut ni. Simpan lama2 buat apa. Memang tok dimakan kawan2...Jangan lak korang perli aku nak frame juga tau. Ahaks...

Itu la antara perancangan aku tok PURPLE PARTY aku. Korang mesti nak tau cerita pasal PURPLE PARTY tu kan? Jangan lupa baca blog aku seterusnyer tau. Ok la. Aku ada kerje nak buat. Jumpa lagi... DAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs