♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, May 11, 2009

pUplE PaRTy - PaRt II

Haloya kita sambung lik cerita pasal PURPLE PARTY aku ari tu... 12.30 tengah malam - Masing2 order makan pasal kitchen da nak tutup plak. Huh ari tu kata tutup kitchen pukul 2 pagi. So masing2 kelam kabut order apa yang dorang nak makan. Da settle order, sementara menunggu makanan sampai, kami mulakan separuh game untuk EJ. Dimana aku menyediakan wish [yang aku collect dari tetamu2 aku] untuk EJ, dan EJ kena cari mengikut clue [tol ke ejaan aku tu.. Hehe] yang telah disorokkon, dan EJ perlu meneka siapa yang memberi wish itu. Seandainyer EJ salah teka, ada denda yang menanti. Jadinyer bermacam2 gaya si EJ mencari wish yang telah di sorok kan oleh si dalang. Sapa lagi kalau bukan BABY. Ni la gaya2 EJ sewaktu mencari wish2 yang disorokkan tu.

Clue untuk wish ni:-
KALAU ANDA DIATAS, SAYA DIBAWAH. BERHAMPIRAN DENGANSUMBER PENYELAMAT.
Wish yang disorokkon adalah...
“HAPPY BIRTHDAY YANG KE 28...MOGA BERTAMBAH2 SIHAT HENDAKNYER”



Memandangkan EJ salah meneka siapa si pemberi wish tersebut, EJ dapat habuan... Dimana EJ kena makan sebiji CUPCAKES lambang MU dari pemberi wish tersebut. Sapa punya wish, jawapannyer KROL la. Wah tengok tu, nganga jangan tak nganga... Heheheee


Clue untuk wish ni:- DARI BAWAH NAIK KEATAS MENUJU KE DUA SOFA DEKAT TENGAH2 BOLEH LETAK SESUATU, SAYA DIATASNYER Wish yang disorokkon adalah...
“Selamat Ulang tahun SAYANG...Da tua rupanya CIK ABANG ni, ALLAH selamatkan mu di hari jadimu”




Sekali lagi EJ salah teka, jadinyer dapat la lagi habuan dari si pemberi. Memandangkan si pemberi tak datang pada malam tu, jadi, bagi pihak ajala. Sapa lagi jawapannyer adalah SHAM. So, EJ kena denda lagi, dan wakilnyer adalah JESZ... Kali ni, CUPCAKES dgn GULA.. Hehee




Clue untuk wish ni:- DUA BENDA YANG DIPERBUAT DARI KAYU, ADA DISEBELAH KIRI DAN KANAN CARI LAH SAYA DISITU. Wish yang disorokkon adalah...
“Dear friend...Happy birthday...Growing old is mandatory growing up is optional n may all you dreams come true..."





Clue untuk wish ni:-

DENGAN INSAN BERBAJU PURPLE BERAMBUT PENDEK, DATANG KESINI MENAIKI KERETA. MINTA AKU PADANYA

Wish yang disorokkon adalah...

“SEMOGA ENGKAU BAHAGIA”





Sekali lagi EJ salah teka, jawapannyer adalah JAI. Jadinyer kena lagi la. Aku tak dapat nak pasti kan ada yang disuap oleh si JAI.. Apapun malam ni malam mengena buat EJ....

To be continue.. Hehehee Daaaaaaaaaaaaaaaaa

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs