♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, May 31, 2009

SelaMAt Ulang TahuN EzZy...

Assalamualaikum... Jumpa lagi... Sebenarnya, aku pergi GENTING dalam keadaan serba salah. Aku betul2 lupa 30 Mei befday adik kesayangan aku, EZZY. Itupun adik aku LYE yang mengingatkan aku. Hm... Apa yang aku ingat sampai terlupa tarikh penting tu. Settle je makan kat OU, (kalau korang baca blog aku sebelum ni korang mungkin tahu. Kalau tak tahu tengok blog yang sebelum ni dulu k) aku terus cari kedai kek. Beli kek untuk EZZY. Memang hari sabtu aku kali ni pad giler ngan macam2 plan. Da jumpa kek yang berkenan dihati, aku balik rumah mandi2. Segarkan badan dulu, baru la tak layu lik rumah mak nanti. Aku minta EJ pergi runner DOMINOS pizza. Takut takde benda nak makan kat rumah mak nanti. Thank's for helping me...


Jeng jeng jeng inilah rupa kek yang aku beli...


Bacaan doa selamat sebelum potong kek... Minta rahmat... Amin... Erm kenapa jauh2 ye... Rumah sempit ek... MAK dan AYAH yang setia menanti. LYE yang sibuk bergambar gak. FARHAN adik aku yang paling kecil, menunggu sampai tertido. Sian dia...


Wajah2 befday boy... Da meningkat usiamu sayang... Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki ye... All the best in what eva situation. Ni je la yang termampu sis lakukan...


Ni pulak tetamu aku yang hadir ke majlis yang simple ni... Eh mana KROL ni suka tau lari dari bergambar tau....


Sesi suap menyuap... ME n EZZY my closer brother. Dia yang banyak memahami aku. EZZY n AYAH, sian AYAH da mengantuk. MAK n EZZY, hehehe muka MAK yang comel penghibur hati aku disaat aku memerlukan. LUV U...
** Patutnyer ada lagi plan, tapi dibatalkan atas sebab2 tertentu.
Sekian... Jumpa lagi ek... DAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs