♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, June 26, 2009

AkU hAnya InsaN Biasa

Aku wanita punya hati nurani Yang tak dapat dibohongi Pabila cinta tlah membutakan mata Dan membuat tuli telinga Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati Belahan jiwaku ini Cintaku ini anugerah terindah Dari yang maha kuasa Cintaku padamu tak pernah berubah Meskipun kita berbeza Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati Belahan jiwaku ini.. Aku wanita aku kaum hawa Yang memang rapuh hatinya Aku wanita aku punya cinta Selayaknya manusia

Apakah salah jika aku menyinta Apakah salah jika engkau ternyata Pilihan hati Belahan jiwaku ini..

Lama aku tak menulis dalam blog aku ni. Permulaan aku hari ni agak emo sedikit. Kesibukan yang melanda membuatkan aku menyepikan diri. Wah ayat best kan. Huhuu.. Apa nak cerita ek, aku pun tak tahu nak cerita apa. Ha.... Yang penting mood aku hari ni, bukan macam biasa. Dengan sakit gigi aku yang tak sudah2 ni, membuatkan telinga aku pun turut terasa sakitnyer. Apa yang patut aku buat, untuk melegakan sakit gigi ni da pun aku buat. Tapi sakit tu masih lagi ada. Argh geramnyer.... Lagi membuatkan aku tak mood hari ini, adalah kerana aku sakit hati. Kenapa sakit hati, sebab hati aku disakiti (boleh ke macam tu). Menuduh aku menipu, seolah2 aku ni memang sentiasa menipu. Sakit tol hati bila orang tak percaya pada aku ni. Aku dikatakan cuba membodohkan diri dia. Lagi aku tak paham. Lagi2 cari salah aku. Macam kan aku ni memang tak pernah nak jaga hati dia. Ish, salah aku juga ke. Ramai yng menasihatkan aku supaya menasihati dia. Tapi layak ke aku ni nak menasihati dia yang lulusan U. Aku ni bukan bijak macam dia, sampai leh nasihat orang. Sampai kadang2 aku takde ayat untuk bercakap da. Macam dia da tak nampak salah sendiri. Kalau aku diam lagi aku salah, aku luah lagi rasa bersalah. Apa yang perlu aku buat? Aku pilih buat tak tahu je dalam hal ni. Tapi perlu tahu ada effect dalam hidup aku. Kalau aku bercerita banyak2 lagi aku rasa bertambah sakit. Baik aku buat tak tahu dan fokus pada hidup aku sendiri. DAAAAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs