♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, June 10, 2009

BiLa AkU MuLa...MeNanGi$

Sedih tak dengan ayat diatas?. Mesti tertanya2 nape aku . Aku pun tak tahu kenapa aku . Bila aku aku mesti . Malu kan. Kadang2 bila aku , aku pun leh . Ni pulak kalau aku . Ish tak dapat aku luahkan. Kenapa aku . Mungkin juga keadaan aku yang terlalu , banyak keje yang perlu aku buat, menyebabkan aku sentiasa terkena . Sakit yang memang tak leh aku elakkan. Lagi la dengan keadaan BOS yang laletly ni mula menunjukkan sifat BOSSY yer, membuatkan aku lagi bertambah dan aku dapat kawan baru macm buat aku kerja. Rasa macam nak aje. Tapi dari aku baik aku pergi . Lagi puas hati, suara aku kan merdu . Itu belum lagi kes yang lain. Asal awal bulan dan aku ada je hal datang. Sudah menjadi aku sebagai anak yang sulung dalam keluarga. Tak mengapa. Aku masih boleh walau dalam hati sebenarnya. Hai, sabar aje la... Belum lagi masuk bab . Setiap hubungan ada pasang surutnyer. Tapi selalu sangat susah juga gak kan. Adakah kerana hubungan itu terlalu lama, menyebabkan kita dan jemu dan mula rasa . Ish takkan tak sayangkan yang da lama terjalin. . Something better will come. Kadang2 ada baiknyer kita , kita meluahkan apa yang tak mampu terluah oleh kata. Life mush go on in wat eva situation. Hidup ni penuh dengan cabaran. Hadapinyer dengan tabah. Yang penting kita perlu baru kita akan ....
Jumpa lagi ok...DAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs