♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, June 5, 2009

BuaNG StrEsS

Haloya... Jumpa lagi kite... Semalam aku balik kerja pukul 6.00petang. Setelah sekian lama aku tak dapat balik awal, dek kerana tak cukup staff. Best rasanyer dapat tido awal sikit. Memandangkan aku dengan Bos aku, baru balik dari Farmasi kat Subang Jaya, aku minta Bos aku turunkan aku dekat Comuter Petaling. Leh aku singgah makan kat kedai Ej. Nyum2 lama da tak makan kat kedai Ej. Perut pun da lapar giler. Lunch tadi aku tak sempat nak makan. Menteri datang Mimos plak. So kena stanby mana tau ada apa2 hal yang tidak diingini berlaku.
Sampai2 je kedai Ej JESZ n KROL da ada kat kedai. Tengah melayan makan diorang. Tengok la rupa2 yang kebuluran tu..Dan rupa mereka yang kekenyangan...
Sambil tu gak sempat aku kacau Ej kat dapur. Sedang memasak makanan kegemaran aku, PAPRIK SEAFOOD n KAILAN IKAN MASIN. Nyum2...
Eh malu2 plak nak pandang camera. Huh cover muka la tu...
Wahahaaaa Yang pakai tudung ni pembantu setia Ej, Rina namanya... Kadang2 dia la yang tolong urut badan aku ni... Sayang Rina..
Hahaaa aku yang poyo... Sementara aku menunggu makanan aku siap, aku siapkan kerja2 klinik yang aku bawa balik untuk diselesaikan. Bayang kerje ooooo...
Da settle makan, aku singgah klinik dulu. Hantar barang yang aku nak siap kan tadi. Erm masa kat kedai Ej tadi, aku ajak dorang tengok wayang. So, semua setuju untuk tengok cerita...
Hehehe... Cerita ni memang lawak. Pada yang nak gelak2 boleh buang stress dengan tengok story ni. Memang kelakar giler. Nak kata seram sangat tu takde la.. Tapi best...
Tiket kami... Sementara menunggu nak masuk panggung, kami sempat lagi pose. Kata giler camera kan, pose selagi boleh ok... Sebelum cerita start, pose la juga... Sekian... DAAAAAAAAAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs