♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, June 1, 2009

WeeKenD

Lalalaaaa... Jumpa lagi kali ni nak cerita pasal aktiviti hujung minggu aku... Mula2 memang kitorang plan nak berkelah kat Sg Gabai. Tapi dek kerana masing2 bangun lewat, tak jadi nak berkelah. Dengan mak tepon minta rice cooker baru, jadi semua plan terpaksa dibatalkan. Semua da siap, persinggahan pertama aku, cari makan kat RESTORAN BIDARA. Da settle makan, singgah CAREFOUR Subang beli barang untuk mak. Past tu aku singgah LAZO beli rantai. Rantai aku da putus. Settle je, aku hantar barang kat rumah mak. Da hantar barang, destinasi seterusnyer, ke Sg Gabai. Walaupun da lewat pergi pegang air pun da cukup la. Nak cerita apa lagi ek.. Layan pic je la...
Reaksi SHAM sewaktu aku bagi coklat yang aku beli masa kat GENTING.
Waktu ni kitorang ondaway nak pergi Sg Gabai. Jalan jem, so pose la dulu..
Wajah2 kebosanan JESZ n KROL , sambil layan lagu. Dalam memekak tu, SHAM leh tidor tau.. Ahaaaa... Natuk..
Driver kami.. Muka tension jer... Sabar2 6.30 petang, kami sampai. Ni la Sg Gabai... Sempat amik yang ni jer. Frust tak dapat mandi.. Walaupun tak dapat mandi, dek kerana hampir senja, pegang air pun cukup la... Sejuk... Aku terasa tenangyer. Fresh giler. Pose tak leh lupa tau..
Hampir pukul 7.00 malam, kitorang tinggalkan Sg Gabai dengan perasaan hampa. Nak wat macam mana, takde rezeki nak mandi kan. Jadi destinasi seterusnyer, memandangkan dekat dengan rumah mama JESZ, singgah la jumpa mama. JESZ, KROL, EJ bawa mama pergi beli barang2 mama, AKU n SHAM tinggal rumah mama. Kenapa tak follow, pasal nak tengok FARID KAMIL berlakon. Cerita Lu'lu... So cute FARID KAMIL kan. Cool jer. Argh giler jap aku ni kalau fikir FARID KAMIL. Sambil menunggu dorang balik, walaupun banyak nyamuk (ye la rumah kampung) aku leh bantai tidur. Pada yang kenal aku, memang da leh faham ngan perangai aku ni. Pantang baring confirm terlelap. Balik dari rumah mama, kami singgah makan kat SS222 cari laksa. Muka masinng2 selenga je. Da settle balik tidur. Memang penat giler...
Padatkan hujung minggu aku. Huhuu.. Jumpa lagi DAAAAAAAAAAAAAA

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs