♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, July 7, 2009

AkU...

Kecewa... Aku bila di tinggalkan,
Sedih hatiku... Bila teringatkan,
Pilu hatiku... Bila terkenangkan, Pasrah... Aku dalam ketentuan, Apa dayaku... Seorang insan, Yang hina lagi kerdil di sisinya, Yang Maha Esa, Apa dayaku... Menolak takdirnya, Mungkin sudah tersurat, Jodoh aku bukan dengannya, Pabila bertemu sentiasa berbalah, Ada sahaja menjadi ungkitan, Bagai hilang rasa keserasian, Apatah lagi kepercayaan, Apa salahku... Sehingga aku dihina, Mana silapku... Menjadi cercaannyer, Apa dosaku... Dan aku terus buta menyanyangi dirinya, Adil ke... Perkara ini berlaku dalam hidup ku, Adil ke... Pada aku yang sentiasa menunggu, Sungguh... Aku akui aku mengharapkannya, Sungguh... Aku mengaku aku menyintainya, Sungguh... Aku tak sanggup kehilangannya, Tetapi, Itu perasaanku suatu ketika dahulu, Sekarang, Perasaan itu lenyap dek kelalaian, Kelalaiannya menjaga aku, Aku, Mungkin juga lalai terhadapnya, Hurm... Kenapa perlu teringatkan hal2 yang da berlalu, Mengapa kenangan itu datang satu persatu, Ya ALLAH, Ku akui semangatku hilang tanpanya, Aku perlukan pertunjukmu, Aku perlukan kekuatan dalam hidupku, Hanya padamu aku meminta, Supaya hidupku tenang sentiasa, Pintaku Ya ALLAH, Bukakan la pintu hatinya, Supaya menjadi insan yang berguna, Padaku juga ku memohon, Kuatkan la iman ku.. AMIN...

2 comments:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs