♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, July 20, 2009

PeRkenAlaN yAnG Tak DIsenGAjaKan

Selamat morning reader's kesayangan aku. Terima kasih sekali lagi kerana sudi singgah untuk membaca setiap N3 aku... Kali ni, aku nak share cerita tentang seseorang yang baru aku kenali. Cerita ini masih fresh. Hahahaaa...(",) Aku kenal dia dari FB. Apa itu FB, pandai2 la cari ye. Heheheee. Actually perkenalan ni tak disengajakan. Kerana dia merupakan kawan pada salah seorang kawan aku juga. Senang cerita, mereka berdua rapat sehinggakan kawan2 dia, pun dia add as a frendz. Pepatah melayu pun ada mengatakan, BERKAWAN BIAR BERIBU, BERKASIH BIAR LA SATU. Jadi, dari add yang tak disengajakan, menjalinkan satu ikatan persahabatan. Haaaa...Salam perkenalan...(",) Mengenalinya, baru seminggu bagaikan da lama sangat kami kenal. Mungkin dek kerana aku ni cepat mesra, jadi segalanya bagaikan sekelip mata je. Lagi2 sikapnya yang terbuka dalam setiap hal, membuatkan aku amat senang sekali bila berbual dengannyer. Walaupun belum pernah bertemu empat mata, ada kalanya, serasi itu ada. Tapi aku tak boleh menjanjikan apa2. Kerana sikap manusia itu sentiasa berubah. Awal perkenalan segalanya indah bukan, bila da lama2 kenal, sedikit demi sedikit pekung didada akan terbongkar. Lagi2 aku ni, mudah merasa sesuatu perkara, walaupun perkara itu belum pun terjadi... Diam2 aku, aku memerhati...(",) Oh ya, dia yang aku ceritakan berasal dari S'pore. Untuk pertama kali dalam hidup aku, aku kenal orang yang bukan dari M'sia. Ye la aku ni kan, orang kampung. Tak ramai kawan2... Siapa kawan aku sekarang boleh dikira dengan jari. Kalau tak cukup jari tu, baru la dikatakan ramai kawan kan... Hm mungkin wajah aku yang agak sombong ini (tapi sungguh, aku tak sombong tau), agak sukar bagi aku untuk berkawan. Aku mengharapkan orang menegur aku terlebih dahulu, kerana aku memang berat untuk memulakan... Harap maklum ye (",) Ok la itu sahaja... DAAAAAAAAAA P/S Terima kasih kerana memilih aku sebagai kawan...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs