♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, August 31, 2009

10th dAy PuAsa

Malam tadi, aku lepak2 tengok tv. Sementara tu Ej kat dapur dok masak lauk bersahur. Bau Sambal tempe yang Ej masak ni memang menusuk jiwa tol. Member merajuk dengan aku. Sepatah aku tanya, sepatah dia jawab. Aku pun tak tahu kenapa, yang leh aku kata dia mungkin merajuk dengan aku. Maaf aku tak leh share dengan lebih detail kenapa. Jadi, bila dia settle je masak, aku terus jamah makanan yang masih panas itu. Walaupun makanan itu untuk bersahur, takpe nanti leh makan lagi kan. Plan pada mulanya nak pergi Danau Kota dengan budak2 Giordanao. Tapi tak jadi pasal Giordanao ada promotion untuk merdeka day. Jadi da kenyangkan, masuk tidur la. Pukul 6.30 pagi, Ej kejut aku dan cakap di terlajak tidur. Tak bangun sahur la kami pagi itu. Nasib baik aku da makan sebelum aku tidur. Dah ready2 berniat kalau aku liat nak bangun hehehee. Nakal bukan... Well bukan aku la kalau tak nakal kan. Nakal aku bertempat ok bukan suka2 nak nakal tau. Pagi ni, aku kerja walaupun Public Holiday. Kerja macam aku ni, susah untuk dapat cuti. Melainkan belas kasihan / mood Bos aku untuk berkerja. Macam biasa la kan, paper work aku banyak tak abis. Hmmmm dengan karenah colligue aku yang tak abis2 ni. Sabar je la kan. Da kata nasib la kan, petang ni klinik tutup. Jadi aku plan nak beli barang2 yang penting untuk Baby aku dikala emergency. Jadi aku pergi Carefour kat Subang untuk cari barang2 tersebut. Antara yang aku sambar, 2biji bantal (macam biasa la nasihat orang tua), touch light, glade, towel kecik, dashboard cover, dan beberapa barang yang aku perlukan. Sebelum aku ke Carefour, aku pergi Popular Book kat Amcorp jap. Cari barang juga. Rahsia barang apa tu ok... Settle semua, aku amik Ej untuk pergi bazar kat Shah Alam. Sampai sana, fuh panas giler. Da la aku ni bukan mengada2 tapi agak lemah + rimas kalau berpanas2 ni. Lagi la kalau berpeluh. Ish tak baik la aku ni macamkan bagus je kan kata gitu. Ok2 citer pasal bazar . Apa yang aku cari ye. Untuk Mama aku carikan Bihun Sup, untuk adik aku carikan Nasi Ayam dan Ayam Percik, Ezzy Ayam Golek, untuk aku aku cari Laksam dan Murtabak Daging, Ej Nasi Kerabu dan Daging Salai Masal Lemak Cili Api. Air untuk berbuka, Air Kelapa Laut dan Air Tebu. Aku ajak Ej berbuka dirumah aku. Memandang aku bawa Baby, jadi agak malas bagi aku untuk menyinggah kat Gasing Indah. Dok pusing2. Malas ah... Waktu berbuka. Amboi macam2 lauk ada. Meriah. Makan2 rezeki jangan ditolak kan. Aku takat makan yang aku beli tadi je. Cukup2 kenyang tak moh padat sangat2. Sedang berdiet untuk bertemu seseorang. Hehehe poyoz.... Settle makan aku balik Damai. Pasal malam ni aku dan yang lain2 mahu ke Danan Kota. Cari apa ye, Si Danny mahu cari tudung untuk mak dia. Ye la tahun ni dia beraya di Sabah, jadi bawa la buah tangan untuk orang kampung. Anna pun sama, awalnya mereke shopping raya. Aku cari apa ye. Aku cari sticker untuk letak roadtax. Hehehehe. Settle aku balik rumah Mama. Sesorang sedang menanti aku untuk bergayut lagi.... (",) P/S I may not get to see you as often as I like. I may not get to hold you in my arms all through the night but deep in my heart I truly know, you're the one that I love and I just can't let you go

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs