♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, August 24, 2009

3rd DaY puASa

Bersahur dengan Paprik Seafood yang dimasak sendiri, Telur Goreng dan makanan yang di import dari rumah mak Ej, Ketam Masak Lemak Cili Api, dan juga Sambal Udang Petai. Air pulak, minum Pearl Cafe, supaya aku tak letih esok hari. Huhuhu... Settle je besahur, kena oksigen da ZzZzZzZz Bangun pagi jam 7.45am, dengan sendirinya, kerana terlupa untuk set alarm clock. Nasib baik mata ni da automatic untuk bangun on time. Huhu mandi dan bersiap untuk pergi kerja... Sampai kat klinik, aku dok fill ubat2 yang kosong kat farmasi, sambil itu, aku mengular. Huhuhuu perkara biasa yang aku buat untuk hilangkan boring. apa lagi on9 je la... Berbuka minta orang hantarkan kerana aku berbuka dengan Sue kat klinik. Ye la aku kena kerja full hari ni, so memang perkara biasa tok aku, kalau da masuk dalam klinik, aku takkan keluar2 dah melainkan keadaan memaksa untuk aku keluar. Huhuhuu, jadi lebih elok aku pesan pada orang yang sudi tok hantar makanan. Menu untuk berbuka, Murtabak ayam, Laksa, dan juga agar2 cendol yang belum jemu2 aku makan sejak dari hari pertama pose lagi. Hehhehe Balik kerja agak awal, coz bos aku takde mood untuk berkerja. Ye la ayah dia masih lagi dalam hospital, jadi mood untuk berkerja tu sentiasa takde. Aku faham, tapi dalam masa yang sama, dateline hampir sampai. Huh aku juga yang kelam kabut kemudian nanti.... Sampai2 rumah, adik2 aku yang lain belum lagi balik. Jadi aku mengambil kesempatan untuk kongker (eh tol ke ejaan aku ni) tv. Tak lama aku melepak kat depan, adik2 aku pun balik. Dengan Danny2 sekali datang rumah. Aku yang terbongkang kat depan tu, terus bangun dan masuk dalam bilik. Takkan la aku nak baring depan orang lelaki kan. Walaupun siapa dia, dia tetap lelaki. Sudahnya, aku terlepap. Biasa la aku ni pantang letak kepala kan... Dalam pukul 12.00 tengah malam, ada orang kejutkan aku. Aku macam kenal je suara tu. Bila aku buka mata, Sham ada kat depan mata dah. Huh menganggu tidur ku betul budak ni tau. Baru aku ingat, dia nak amik injection untuk rashes dia. Dalam keadaan separuh mamai, aku pun bangun dari katil aku. Uh berat sekali untuk aku bangun. Itupun, Sham kejutkan aku da masuk 3 kali. Aku basuh muka, dan bagi Sham injection. Cian dia teruk betul rashes dia... Oh ya birthday Krol so we wish happy birthday untuk dia, tapi belum ada perancangan lagi untuk celebrate... Tunggu ye... Masuk tido pukul 1.30pagi............ DAAAAAAA P/S Dalam keadaan susah hati...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs