♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, August 29, 2009

8th dAy PuaSa

Sahur Jesz masak Pedal Masak Kicap. Sedap.... Dengan Air Milo. Settle makan, terus sambung tidur. Sekali sekala bila Jesz masak memang sedap. Aku bila lagi nak masak untuk diorang. Da lama tak masak. Hehehehee keliatanku untuk bangun dikala pagi2 buta untuk masak sahur membuattkan aku jadi malas untuk masak. Biar mereka yang rajin je masak. Ahaks Aku kerja pagi ni, mana pernah aku cuti hari Sabtu kan. Melainkan kalau Public Holiday, atau ada hal2 kecemasan aku off la hari Sabtu. Sementara menunggu habis waktu kerja, aku hantar Baby kat Wheater Cool, kedai tinted yang ada kat sebelah klinik aku ni, untuk dipasang tinted. Hehehe kasi lawa cikit walau tak sesupep mana. Janji aku puas ati kalau tinted itu aku pilih sendiri. Kalau harap kan kata2 salesman, belum tentu puas hati kan. Berbalaoi la. Abis kerja pukul 1 petang, balik tidur. Sebelum masuk kerja, aku pergi bazar kat Sunway. Ye la nanti bila da kat klinik tak tahu nak makan apa pulakkan. Settle je aku beli apa yang patut untuk berbuka, aku hantar Ej kat Subang Parade. Dia takde kawan untuk berbuka katanya, jadi nak berbuka dengan diorang. Settle kerja aku amik Ej kat Subang dan terus pergi rumah mama Jesz kat cheras. Da janji dengan mama nak balik berbuka sama2 tapi tak dapat sebab Giordano buat merdeka sales. Cian mama da masak banyak2. Takpe2 kami ondaway sekarang ni ma. Harap2 lauk masih ada untuk kami tapau. (",) Sampai rumah mama, Ayam Masak Merah dan Sayur Ubi Masak Lemak, menanti kami. Peh terliur air liur aku bila tengok lauk2 itu. Jadi, kami yang datang dari jauh ni, makan dan juga tapau untuk bersahur. Da puas lepas rindu dihati, kami pun teransur pulang. Aku terus balik rumah mama. Sampai rumah mama da pukul 12.30malam. Bergayut sakan. Sambil berchatting (",) Hatiku berbunga2 riang.
p/s If u would be loved, love and be lovable

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs