♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, August 1, 2009

BingKisan DaRi S'Pore...

Haluuuuu jumpa lagi. Kali ni aku nak share keseronokan aku mendapat sesuatu dari kawan baru aku, Jumaat yang lepas (semalam la). Kalau tak, barang tu aku terima dengan tangan aku sendiri, tapi dek kerana aku tiba2 kena kerja kat Mimos, jadinya Sue yang terima. Hahaa walaupun ianya small token, bagi aku cukup besar maknanya. Apapun yang diberi aku cukup menghargainya. Terima kasih banyak2 kerana sudi bagi aku barang2 itu. Dari siapa... Masih menjadi rahsia. Yang dah tahu, buat la macam tak tahu ye. Takyah nak kecoh satu dunia. Boleh kan... Sayang korang.. Muah
Apa yang aku dapat ek... Sekeping card n bangle... Hehee. Dalam card tu, ada ayat2 yang indah. Maaf tak dapat aku share ngan korang apa ayat2 itu. Yang pasti ianya sungguh romantis (teringat aku masa mula2 bercinta time sekolah dulu, main hantar2 card bedak penuh dalam card tu tau...ahaks) Nah, bawah ni sebagai buktinya... Itu sahaja tok hari ni. Kekeringan idea untuk berceloteh... DAAAAAAAAAAAAA P/S Thank sayang bagi I dua benda ni. I hargai ok...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs