♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, August 6, 2009

bLuR

Sekarang ni aku buat N3 ni dalam keadaan yang amat blur...
Blur yang teramat la sangat...
Minggu ni turn aku lik rumah mak...
Macam biasa, sunyi je...
Hm...
Takpe2 PRINCESS ada...
SAYANG PRINCESS (nama lappy aku ni)...
Kawan2 kat sini memang takde...
Yang ada makcik2 pakcik2 atok2 nenek2..
Tak lupa cowok dan cewek indon bersepah...
Dari awal perumahan sampai pengahabisan kampung ni...
Da rasa macam kat Jakarta pulak...
Tapi aku sedar aku masih lagi di Malaysia...
I LOVE MALAYSIA...
Bosan...
Teramat la bosan...
Tak tahu nak buat apa da...
Layan Youtube sudah...
BerYM pun sudah...
Facebook pun buka...
Myspace pun da singgah...
Friendster pun da jengah...
Melalak malam2 ni pun sudah...
Tiba2...
ALAHAI ANAK JIRAN SEBELAH MENANGIS PULAK...
Teringat pulak kat klinik (tempat kerja aku la)...
Kat tempat kerja lak...
Tekanan dengan perangai manusia yang tak berubah2...
Sudah ditegur sudah diberi nasihat...
Siap kaunseling lagi...
Warning apatah lagi...
Perangai tetap sama...
Tak malu ke hari2 kena leter...?
Tak malu ke hari2 kena tegur...?
Tak malu ke hari2 kena marah...?
Ish aku yang dengar ni pun...
Rasa nak pecah je gegendang telinga aku ni...
Da memang agaknyer bangsa ini tak makan saman punya bangsa...
Lagi la...
Paper work aku melambak...
Aduhai lagi la sesak...
Aduh nape la jadi gini...
ALAHAI TEKANANNYER....
Sabar Sabar Sabar...
Teruskan bersabar...
Orang kata sabar itu separuh dari iman...
Kalau iman tak kuat...
Tu yang selalu meroyan...
Tapi kan...
Sampai bila nak sabar...
Sampai aku jatuh sakit dek makan hati...?
Ish apa ni...
Aku kena terus bersabar...
ADA HIKMAHNYA TU...
Berapa minggu lagi nak puasa...
Ha...
Aku da ganti puasa yang tinggal tahun lepas..
Alhamdulillah...
Uish terpikir pulak bab budget...
Budget aku tahun ni agak la besar...
Apa mak nak tok tahun ni ek...
Apa pulak yang ayah mahu...
Adik2 lagi...
Aduh mana nak cekau ni...
Takpe masih ada waktu lagi...
Cool dear...
JANGAN GELOJOH BOLEH TAK...
Sekian...
DAAAAAAAA
P/S Takde kena mengena dengan hidup atau mati...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs