♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, August 2, 2009

SeLaMat HaRi JaDi cDa

Apa aktiviti aku malam minggu yang lepas ek... Aku ada buat suprise bufday tok adik aku. Ala biasa2 je, lagi pun last minit la... Kat mana ek, kat A&W PJ. Meh aku nak story cerita pasal bufday adik kesayangan aku yang sorang ni. Walaupun dia aku lihat diawal perkenalan yang agak senyap (kurang bercakap), tapi lama kelamaan, terserlah keperibadiannye. Hehehehee, sama la macam aku, mula2 kenal malu2. Da lama kenal hah, semua cerita, aku sapu. Tak caya, korang tanya la kawan2 yang mengenali aku. Sunyi katanya kalau aku takde. Ye la aku ni kan ibarat badut mereka yang suka meriuhkan keadaan (eh aku melawak je tau guna ayat tu, bukan aku betul2 badut tau). Adik yang aku maksukan ini adalah CDA. Untuk pengetahuan semua, adik aku ni baru dapat kunci da... Baru masuk 21 tahun... Jom layan...
Happy Birthday Sayang... Moga panjang umur ok. Present lambat sikit tau... Kami yang ado... Kalau perhatikan pic ni, ada adik beradik dan sahabat yang takde. Diorang ada komitment lain...
Dua sahabat karib dari sekolah ni tau. Huh... Sama sekolah ngan aku juga... Candid time... Da malam, so muka masing2 tak berapa nak ada mood... Apa yang tak kena ek... Hehehe... Big Apple, wajib kena bawa.... Muka kekenyangan... Tu la lain kali jangan ambil tau... Walaupun aku bukan "hantu" donut, tapi aku pose juga... Dia kesayanganku. Adik aku Nortern... Akan sis fikirkan pasal plan Nort tu sayang... Hehehe Suap2... Itu sahaja... DAAAAAAAAAA P/S Makin lama makin jauh aku dengan mereka. Kenapa ye...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs