♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, August 25, 2009

TaG daRi PrinCessJerSidd

Hampir 1/2 jam untuk menyiapkannya...Rahsia puasa Aku... ** 5 Perkara Yang Anda Suke Tentang Bulan Puasa:
  • - Masa untuk beramal ibadah,
  • - Menguji kesabaran didada,
  • - Satu penjimatan, kerana nak shopping sakan tok keluarga,
  • - Macam2 juadah ada kat bazar yang jarang kita dapat pada bulan biasa,
  • - Dapat bersahur,berbuka yang dikelilingi keluarga (kalau bulan lain makan sendiri2 je)
** 5 Perkara Yang Best Masa Bulan Puasa:
  • - Mama selalu masak yang best2,
  • - Berat badan turun (agaknye la),
  • - Kurang patient kat klinik aku,
  • - Kerja agak relax, kerana bos aku faham aku pose hehehe,
  • - Dapat makan makanan yang menjadi kegemaran aku yang mungkin bersepah kat bazar.
**5 Jenis Makanan/Minuman Yang Wajib Ade Masa Berbuka Puasa:
  • - Laksa,
  • - Murtabak daging / ayam,
  • - Agar2 Cendol,
  • - Kuih Muih yang pelbagai jenis dan warna,
  • - Air yang manis tentunya, tak kesah la sejuk atau panas, untuk tambah gula dalam badan.

** 5 Perkara Yang Wajib Anda Lakukan Sebelum Berpuasa:

  • - Qada' Pose la itu da mestinya,
  • - Basuh muka, gosok gigi dan segala apa yang perlu,
  • - Sebolehnya, bangun sahur karang penyakit Gastric aku datang,
  • - Banyak2 minum air suam, karang kena penyakit UTI plak,
  • - Nawaitu itu penting tau.
** 5 Cerita Best/Tak Best Puasa Anda:
  • - Tak best bila aku rasa nak tidur je,
  • - Best kalau dapat pose penuh,
  • - Tak best bila kena tinggal pose,
  • - Best sebab aku kurang makan (yeke...),
  • - Tak best bila ada orang makan depan aku yang berpuasa cis berdebah.
** 5 Orang Yang Terpaksa Bocorkan Rahsia Puasa Diaorang:
  • - Mama ku sayang,
  • - Colligue aku,
  • - Housemate aku,
  • - Kesayangan aku,
  • - Sapa2 yang baca N3 ni la.
Aku pun tak tahu nama sapa yang perlu aku tulis. Nama2 ni berada di fikiran aku sekarang. Tapi yang pasti diorang tak tahu pasal tag ini.... Huhuuhuu DAAAAAAAAAAAAA P/S Memikirkanmu...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs