♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, September 1, 2009

11th DaY PuaSa

Aku tak bersahur. Bergayut sampai terlelap dan terlajak waktu bersahur. Tau2 bangun tidur da pukul 8.00 pagi. Hehehe macam2 hal la aku ni tau. Nasib baik da berniat sebelum aku lelapkan mata. Hujan agak lebat membuatkan aku rasa layu. Tapi aku kena gagahkan diri juga. Mencari rezeki, nak raya ni tau. Banyak pakai pulus (",)
Sampai tempat kerja, aku memang takde mood nak buat kerja. Aku buka invoice, dan aku tutup balik. Aku buka dan tutup balik. Layu tol dengan cuaca yang lemau2 ni. Ish nak sambung tido je rasanya. Dalam boring2 dan lemau2 ni, aku terfikirkan barang2 yang mahu aku beli. Insyaallah kalau ada peluang untuk aku memilikinya. Apa itu... Sony Ericson T715 Ish2..... Sony Ericson C905 Aduh2... Gucci Flora menjadi idaman... Comel tak design dia.... Hp Version Vivian Tam. Merah dia aku tergoda.. Alahai bila la aku nak dapat benda2 ni ek... Tunggu je la... Simpan angan2 insyaalah dapat tu.. (",) P/S Mana Cinta HatiKu...

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs