♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, September 7, 2009

17tH dAy PuAsA

Pagi2 mood aku da swing. Mungkin kerana aku tak cukup tidur, atau pun mungkin disebabkan aku period. Mungkin juga aku terfikirkan kerja2 yang banyak yang belum Bos aku sediakan untuk aku double check. Atau mungkin juga aku bergado dengan dia. Mana satu nak fikir ni. Mungkin juga aku dok fikir barang2 yang belum lagi aku beli tok raya ni. Diam tak diam satu apa pun aku tak sediakan untuk raya ni. Ahaks biarkan la. Mood aku memang takde untuk raya ni. Apa yang penting aku perlu cari barang2 tok family aku dulu. Aku? last minit pun boleh apa...
Bila takde mood ni buat apa pun tak kena kan. Nak marah je kerjanya. Yang penting ;makan gaji buta. Huhuhu sekarang ni Bos aku pun macam takde mood nk buat kerja. Aku faham keadaan klinik aku sekarang yang agak slow, biasa la time gini memang business agak slow. Lagi2 kes yang muncul baru2 ni buat bos aku pun malas nak fikir apa. Segalaya terserah dan dia kata "PASRAH" je la.
Aku balik kerja agak lewat. Temankan Bos aku siapkan kerja dia yang tertangguh2 itu. Nak aku bantu, dia tak kasi la pulak. Katanya "Bantu I untuk check apa yang belum I summit". Itu la Bos aku, malas nak pening2kan kepala staff dia katanya. Tapi dia dok pening2 kepala nak settlekan. Aku yang memerhati kerja dia yang bertimbun itu, jadi kesian. Bos aku itu memng baik, aku tak pernah jumpa bos sebaik dia, sepanjang aku berkerja. Cukup memahami, cukup disenangi, yang penting cukup baik hati. Dia banyak beri aku pendapat. Love my Bos so much Dr Bhamini Harindran.
Niat pada mulanya nak bersahur kat Pandan Indah, Jesz teringin nak makan Nasi Goreng Ikan pulak. Sudahnya tak jadi kerana dapat jemputan bersahur kat rumah Amy. Jadi kami adik beradik kesana, ditambah dengan Nort dan Ary. Melepak sakan sampai aku tertidur. Gasak la orang nk kata apa kan aku tau aku ngantuk, aku tidur je. Heheh yang penting takkan ada sapa kejut aku time aku tidur. Nakal kan aku. Sampaikan Nort dan Ary balik dulu pun aku tak perasan. Yang aku ingat aku nampak Nort main chak2 dengan aku, dan aku terus layan mata aku ni. Huhuhuuhu. Jadi aku hanya dikejutkan dari tidur dalam pukul 3.30pagi. Diorang da nak balik da. Dalam keadaan mamai, aku bangun dan dalam kereta aku tidur lagi....
Sampai Dami dalam 4.15pagi. Aku dah tak larat, yang penting aku nak sambung tidur lagi. Korang yang lain nak makan lagi makan la ek. Kepala aku da berat... Dan aku terus ZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
P/S "Never miss a good chance to shut up."

2 comments:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs