♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Saturday, September 12, 2009

22th DaY PuaSa & VO

Memandangkan aku tidur agak awal malam tadi (setelah aku pening2 kira budget) jadi aku pun bangun dengan awalnya. Mentang2 la tak bersahur (tak pose la watpe bangun). Huhuhu jadi, aku bangun dalam pukul 11.00 pagi. Erm awal bukan Hehehe... Sepatutnya aku kerja hari ni, tapi aku minta tukar cuti kononya nak shoping raya la. Tapi mood macam malas2 je lagi nak bershoping pasal KL mesti jem. Leh pakai tak alasan itu? Walhal aku da banyak habis duit beli baju tok family aku... Kuikui tapi tok diri sendiri tak lepas lagi. Aku bukan complain ye Ezzy aku just cerita aje, jangan pulak ko tersentap baca blog kakak ko ni. Hehehe pesanan tok adik aku. Aku tau dia rajin singgah bog aku ni. Lalalala...
Owh ya petang aku ada event. Event berbuka pose dengan VO. Hurm jadi aku pun memenuhi la jemputan itu. Janji pukul 5.00 petang. Tapi itu la nama pun janji melayu kan aku sampai sana dalam 6.00 petang pun masih takde sapa2 pun yang datang. Redha dengan karenah manusia, aku pun jalan2 pergi bazar sekejap. Pusing2 bazar Shah Alam ni, takde yang menarik perhatian aku, mungkin pasal nak makan jap lagi kot, jadi macam tak penting2 je lauk pauk yang ada kat bazar itu. Aku cuma beli Tepung Pelita konon2 sebagai pencuci mulut. Hehehe Jom layan pix2 aku..
Aku dan Ej yang sudi menemani. Penat da Jalan aku sempat pose waktu jalan jammed kat Shah Alam. (",)
Inilah tempat berlangsungnya event itu. Jom Lepak Cafe kat Shah Alam. Sempat juga bergambar sebelum makan time. Dah namapun giler camera kan. Lepas juga rindu aku pada diorang ni. Dah lama betul tak jumpa diorang ni.
Kalau sebelum makan snap, lepas makan pun kena snap juga kan. Aku dan Pu3 yang mencetuskan kontroversi (Ada ke pet? Kalau ada buang yang keruh ambil yang jernih ek) semua itu pengajaran kan (",)
Antara yang menghadirkan diri. Dah selesai semua, aku terus amik Mama nk bawa Mama pergi Jalan TAR. Kononya nak shoping ikut mata Mama la. Sudahnya, hampeh pasal aku bawa Lye adik aku. Dia pantang tengok orang ramai2 ni. Nak cepat balik je. Malas nk memekak dengan manusia yang ramai malam tu, lupa pulak malam minggu aku pergi kan. Huh Dalam sibuk2 itu, aku jumpa Sue geng waktu aku sekolah dulu. Sue comel. Jalan punya jalan aku cuma dapat selendang dan selipar capal untuk adik. Sedihkan, pergi jauh2 balik dalam keadaan stress huh. Marah tau! Dalam pukul 1.45pagi hantar Mama balik. Cian Mama penat2 jalan jauh tak dapat apa.
Balik Damai dek kerana ada perang sedikit. Ok la nak tidur ni
DAAAAAAAAAAAA
P/S Sesak dadaku mengenang mu..

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs