♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, September 1, 2009

TaG DaRi Pu3 Lagi

Tag Dari Pu3 lagi, cuma aku ubah cikit. Zaman kanak2 adalah zaman yang paling indah. Pada zaman itu la, apa jua permintaan sebolehnya akan dimakbulkan. Indah sungguh zaman itu, aku tak payah susah2. Semuanya disediakan. Tapi zaman itu juga amat perit untuk aku kenang..
Nama Penuh Yang Diberi Oleh Mama Dan Ayah :-
  • Noryn Binti Mohammad Kodari (patutnya, nama aku Nurul Ain kata Mama la)
Tarikh Aku Dilahirkan :-
  • 30 October 1981 / 1 Muharram 1402 = Jumaat
Tempat Aku Dilahirkan:-
  • Hospital Teluk Anson, Perak ( sekarang ni Hospital Teluk Intan)
Tempat Aku Dibesarkan:-
  • 1 hari - 2190 hari - Rumah nenek Sabak Bernam, Selangor,
  • 2191 hari - 7908 hari (takat hari ini) - Rumah Mama dan Ayah Jalan Puchong, Kuala Lumpur.
1. Siapakah nama kawan rapat anda sewaktu kecil?
  • Aku takde kawan rapat la waktu kecil, yang penting aku belasah je kawan semua orang. Perlu tahu kawan2 aku masa kecik dulu semuanya lelaki (pasal takde makcik2 jiran aku beranakkan anak pompuan, semua lelaki). Yang aku ingat la aku selalu join dengan Farid dan Elly.
  • Tapi masa Sekolah Menengah ada la, Syamine.
2. Apakah permainan masa kecil yang anda ingat?
  • Main Kejar2,
  • Sorok2,
  • Rounders (betul ke aku eja ni),
  • Galah Panjang,
  • Chapping,
  • Congkak,
  • Baling selipar,
  • Tembak2 dan lain2 banyak la nak senaraikan yang pasti, semua aktiviti lasak. Huh
3. Kalau anda bergaduh dengan kawan anda, apakah kata kata yang anda nyatakan pada mereka?
  • Tak mau main la macam ni,
  • Jangan ajak aku main lagi,
  • Tak moh kawan ngan ko da,
  • Jangan datang rumah aku lagi
4. Di kawasan manakah yang menjadi tempat favourite anda bermain?
  • Depan rumah Farid,
  • Depan rumah Aku,
  • Depan rumah Elly,
  • Benteng sungai,
5.Apakah cita cita anda masa kecil?
  • Aku nak jadi Doctor, bila Ayah aku mula semput sebab terminum air dari bekas minyak tanah
6. Apakah kartun atau rancangan tv yang anda gemari dan masih ingat sampai sekarang?
  • Garban,
  • Suria Berbaja Hitam,
  • Ultaramen Taro,
  • Tunder Cats
7. Makanan ringan apakah yang akan anda borong di kedai?
  • Mamee,
  • Super Ring,
  • Lolipop,
  • Twisties,
  • Apa2 je jajan yang membabitkan hadiah didalam,
8. Nyatakan seorang rakan zaman kanak kanak anda yang anda teringin sangat nak jumpa sekarang..
  • Takde pulak, pasal selalu jumpa r...
9. Apakah gelaran anda masa kecik?
  • Yen (Adik aku Lye selalu panggil)
  • Nor (Ayah suka panggil macam ni, aku tak suka),
  • Endok (Mama kadang2 suka panggil gitu)
  • Kakak (adik beradik aku yang lain dan makcik2 jiran aku),
  • Noryn (bagi kawan2 takde nama lain r)
10.Nyatakan seberapa banyak rakan bloger andayg anda ingin tau zaman kanak kanaknya..
  • Semua yang sudi follow aku buat2 la ye...
P/S Ingat kamu... Rindu Kamu... Sayang Kamu

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs