♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, January 28, 2010

Kecewa Aku Kerana KAMU..


Tewas lagi... Jatuh juga airmata ni... Setelah sekian lama menahan kecewa... Sakit lagi hati ini.... Bila sekali lagi terasa... Hancur rasa hati ini... Bila aku terkena... Kenapa... Mengapa... Aku biarkan sahaja... Benci dengan keadaan ini... Dalam kesedihan... Aku terima sajak... Sajak dari seseorang... Yang rapat dengan aku... Jom baca...

Butt3rfly ...
Jangan menangis
Jangan bazirkan air mata 
Dari mata cantikmu itu
Air mata bukan hanya untuk kesedihan

Tapi simpan juga untuk kegembiraan
 

Butt3rfly ...
Jangan menangis
Senyuman kamu sangat manis 
Hilai tawa kamu buat aku bahagia
Ketawa la kamu
Supaya aku gembira dan juga ketawa

Butterfly... 
Jangan menangis
Lihat disana
Masih ramai yang menyayangi

Lupakan sahaja
Kesilapan yang lalu jangan diulangi
Perkara yang sakit jangan diingati


Butt3rfly...
Jangan menangis
Aku... Mereka tetap sayang kamu
Hargai kamu sepertimana kamu 
Walau di mana saja berada

Butt3rfly...
Jangan menangis
Nanti bila kita jumpa
Aku nak buat kamu ketawa

 Akan aku cuba sepenuhnya

Butt3rfly... 
Jangan menangis
Gantikan tangisan itu dengan senyuman
Agar dapat mengubat rawan 


TERIMA KASIH ABIL 

P/s Aku kecewa dengan siapa...?

11 comments:

  1. angel" kecewa dgn sape lak ni..bkn ke org2 keliling ko da ckp mgembirakan ko??

    ReplyDelete
  2. princessjersidd~yes u r rite dear.terima kasih...(",)

    ReplyDelete
  3. zulkifli ~ hah tau xpe... bertama dia syg kwn ni tau.. apa kata dato' buatkn sajak tok i... wihuuu

    ReplyDelete
  4. i sajak² x reti,wat lagu bole r.haha!

    ReplyDelete
  5. zulkifli ~ great...lagu utk i ok...i tggu... (",)

    ReplyDelete
  6. angelic" so kenapa perlu kecewa lg??kenapa perlu jatuhkan air mata itu??xckp ke kegembiraan dan ksh syg dr org2 kliling ko??

    ReplyDelete

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs