♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, January 21, 2010

Takziah

Aku terima SMS, jam menunjukkan pukul 02:02:49pm...

"My dad meninggal"
Innalillahiwainnalillahhirojiun, terdiam aku seketika, Al-Fatihah aku sedekahkan buat arwah. Walaupun aku belum sempat mengenali arwah, cerita tentangnye sedikit sebanyak aku ketaui. Buntu aku seketika, tak tahu kerana apa. Aku simpati pada keluarga pengirim SMS tersebut, tapi bila mengenangkan satu perkara, aku biarkan SMS yang seterusnye masuk bertalu2. Aku juga biarkan dia menuduhku yang bukan2. Aku bukan kejam, aku bukan takde hati. Tapi biarla kalau dia nak kata apapun tentang aku. Aku malas nak fikir da. Cukup la apa yang berlaku, aku tak mahu fikirkan lagi. Sudahnya aku juga yang salah, aku malas nak fikir.

TO WHOM IT MAY CONCERN, 
Salam takziah dari aku. Aku simpati atas apa yang terjadi. Semoga rohnya dicucuri rahmat dan ditempatkan dengan orang2 yang beriman. Mungkin kau rasa kau tak bersalah pada aku, tapi biarlah aku maafkan segala kesilapan kau pada aku. Fahamkan ayat ini, cukup2 la dengan apa yang berlaku, aku da tak sanggup nak menghadapinya lagi.
  
P/S Yang pergi tetap pergi kan, kita yang hidup ni, kena teruskan... Al-Fatihah

3 comments:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs