♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, March 25, 2010

IDAMANKU SLR n BB n BV II

Sana sini mana aku pergi...
Aku mesti nampak mereka2 usung benda ni...
(dari google image)
Asyik bila aku tengok mereka2 bergambar...
Kalau aku pun aku leh lupa diri tau...
Aku hanya mampu memandang...
Dan menyimpan niat...
Maklum sahaja la...
Tanggungjawab besar...
Hikhik...
Jalan2 lagi...
Bila dengar bunyi fone...
Aku nampak lagi...
Aduyai...
Idamanku..
Apa lagi..
(dari google image)
Adesh... 
Simpan niat lagi...
Walaupun suatu ketika nanti...
Mungkin benda2 ni dah takde zaman lagi...
Baru aku akan dapat...
Haish putus asa pulak bunyinya...
Jalan2 lagi...
Tak sah kalau aku berjalan tak singgah..
Hikhik...
(dari google image)
Harumannya sungguh asyik..
Akan aku dapatkannya...
Maaf la melayan aku yang sedang syok sendiri ni...
Mengular jap sebelum aku sambung kerja lagi...

P/s Chaiyok2

1 comment:

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs