♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, May 3, 2010

Tahniah... (",)

السلام عليكم 
Haloya.... الحمدلله Aku masih bernyawa. Lamanya aku tak update blog. Bukan tak bayak cerita, banyak sangat cerita. Sibuk dengan urusan kerja. Huhuu. Okay kita start cerita dengan, musim orang kahwin. Dalam banyak2 jemputan yang aku dapat, الحمدلله terluang juga masa, untuk aku hadirkan diri, ke majlis kekanda adik angkat ku iaitu Norziana Abu Samah dengan pasangannya, Khairul Anuar Nordin. Jom layan gambar yang sempat diambil k. 

Aku tak keseorangan pada hari itu... Ej n Yart pun datang juga. Sungguh ayu Yart berbaju kurung. Huhuu

Santek kan pelamin dia. Aku tak berkesempatan la nak bergambar kat pelamin ni. Lagipun anak dara tak baik naik pelamin kan. Nanti lambat kahwin (betul ker) Gambar ni pun aku ambil dari koleksi adik aku. Huhuuu...

Majlis akad nikah...

Nikah dan sanding...

Sekali lagi, selamat pengantin baru buat Norziana Abu Samah (kak ngah) dan Khairul Anuar Nordin (abanag ngah). Semoga panjang jodoh, dimurahkan rezeki, dan melahirkan zuriat yang soleh dan solehah ان شاءالله.

P/S masih menunggu "PRINCE CHARMING" datang meminang.. Wahahha

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs