♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, June 16, 2010

~WANT 2000 VISITORS ?

السلام عليکم


Tengah mood swing2 ni, saya dok jengah2 page sana dan sini (well, time2 macam ni la saya minat nak baca, kasi cool diri sendiri la konon). Singgah punya singgah, tiba2 saya baca n3 ~WANT 2000 VISITORS ? Sat2 saya cuba bayangkan, dalam satu hari 2000 orang datang singgah blog saya. Wahahaa tergelak sendiri, leh ke sampai banyak tu. Mustahil bukan huhuu. Mungkin mustahil bukan juga kenyataan. Jeng jeng jeng (",)

Jadi, saya merasakan nak le mencuba nasib. Untung sabut timbul untung batu tengelam. Tak tahu la saya dapat sabut atau batu. Cuba2 try test, ngeh2. Kalau dilihat pada syarat2, takde la susah sangat cuma join contest dari tuan punya ladang :D Tupaikaran (yuhuuu i dah follow u nape tak follow i) wahahaha buleh gitu. Untuk makluman, otak saya sedang kusut, jadi saya main type apa yang terlintas dalam pala hotak. Segala keterlanjuran bahasa, harap di maafkan (kalau ada la yerk)

Nak join contest senang jerk :-

1) Make a fresh blog entry with "Want 2000 Visitors?" as the title
(buat satu entry "Want 2000 Visitors)

2) A link in your entry to tis announcement : http://tupaikaran.blogspot.com/
(link kan entry tuan punya ladang : http://tupaikaran.blogspot.com/)

3) Tell me why your blog need 2000 visitors
(beri sebab kenapa anda perlu 2000 pelawat)

4) Your blog must have a chatbox/shoutbox/cbox so visitors can leave you a massage
(blog anda mesti ada chatbox/shoutbox/cbox supaya pelawat2 boleh tinggalkan masej)

5) Reply to this announcement with your entry URL (at comment section below)
(balas announcement ni dengan meletakkan URL (bahagian komen)

Baikla, saya jelaskan kenapa saya perlu 2000 tersebut :D:D

1) Paling penting saya mahu naikkan earning saya la (cop2 klik nuffnang please)

2) Sekurang2nya, penjengah blog saya yang tak seberapa ini, makin bertambah (mungkin)

3) Leh dapat ramai kawan, atau idea, atau cerita, atau apa2 je (pengalaman baru)

4) Saya nak tambah story dalam blog saya (wahahahaa)

Sekian terima kasih

P/s Lega la sikit kemarahan dihati 

3 comments:

  1. laju je.. hee da folo da.. sori aritu terlupa.. jgn marah

    ok goodluck to you, apa pun 2k visitors tu xgerenti sangat tp kita harap2 je contest ni berjalan lancar..

    ReplyDelete
  2. hai.. ada update pada hadiah contest nih :

    pemenang contest W2kV akan dapat 2000 points/visitors ke blognya dengan widget Wawwi Matrix Blogwalking

    utk keterangan lanjut :
    http://tupaikaran.blogspot.com/2010/06/blogwalking-dengan-widget-wmb.html

    ReplyDelete

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs