♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, November 30, 2010

Bersukan!

السلام عليکم
Sekian lama la Yy terasa nak bersukan. Nak buat itu la ini la. Seringkali la tak kesampaian. Jogging tiap2 minggu pun belum boleh membuatkan Yy berpuas hati dengan berat badan Yy. Kejap turun, kejap tu naik. Tepuk dahi sentiasa dibuatnya T_T

Dok bising2 ngan Dr B, Dr B bantai senyum, terus dia lak pi timbang badan dia. Nah! Dia juga stress bila berat dia da naik. Heheheh Ampun ya Boss bukannya I soh U pi naik penimbang tu. Kan da da stress sendiri. Ye, Yy dan Dr B  macam adik beradik. Tetap Boss yang terbaik antara yang baik. Kata Dr BYy tak cukup exercise. Kena lebih excercise *_*

Jadi, kena ada jadual baru. Walau tak reti main, tetap nak main juga.


Dah 2 orang ajak Yy pi main badminton. Maksudnya, mereka2 amat prihatin dengan Yy. Jadinya, kena cekalkan hati ni untuk lebih bersukan

Kenapa orang lain rajin, yy ni malas sangat.. Hurm!

P/s *_*

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs