♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, October 18, 2011

Bila I teringat...

السلام عليکم


Layankan lagu ni. Teringat masa berkaraoke dengan my lovely bro last week. Berduet dengan my lovely bro memang best. Dan buat masa ni, dia aje la yang paling mengikut kepala. Sporting habes. Yang bongsu kecik lagi, tak boleh nak diusung2 sangat. Walaupun tak diusung, merayap sampai ke malam juga.

Apapun, I sangat sayangkan adik4 (cara bacaan adik, adik, adik, adik sebab I ada empat adik) I. Biarpun di'tarik' satu daripada empat itu, yang tinggal tiga ini pun dah cukup buat jantung I bergelodak (kalau buat I marah la kan). Semuanya lelaki, jadi I yang perempuan tunggal ni pun, kadang2 dah macam lelaki. Eh kadang2 ke memang la. Cop! Maksud I, dah kasar macam lelaki. Bukan menjadi lelaki. Huhuu

Apa yang I nak cakap lagi, I SAYANG KELUARGA I MUUUAH!

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs