♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Tuesday, December 20, 2011

MK's Ber-Ombak Rindu

السلام عليکم

Balik ke rumah, masing2 dok layan kueyteow kerang dengan keropok goreng. Peyh! Sedang elok dengan cuaca yang sejuk2 dek kerana hujan baru berhenti. I yang baru balik kerja ni terduga dengan aroma masakan yang dimasak oleh my brother. I tak tunggu lama untuk menjamahnya. Sedang lapar la kot.. Huhuuu

Sedang elok menjamah dengan sopannya,

"Kak, malam ni tengok wayang kan"

Adoi laa, hampir tercekik I dibuatnya. Hehehe dan spontan I jawap

"Okay, pukul 8.30pm nanti kita pergi"

Jam didinding dah pukul 7.30pm. Ada 2jam sebelum show. Sempat juga I tengok show malam ni kat tempat kerja tadi. Jadi I berkira2 waktu. Dan dalam masa yang sama I menyiapkan diri. Huhuuuu

Akhirnya, sampai juga ke destinasi. Sooooooooooooooo! Mari la berombak rindu..


Menanti hall dibuka, jadi kami sengal! Ada plak yang cover handsome. Ya ya, its my cuzie.


The movie end. Apa yang I boleh komen, jauh dari novel. As my brother said, budget kot. Tu pasal Fauziah Ashari tak puas hati dengan plot2 yang penting.

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs