♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Monday, February 27, 2012

Berpindah.. Erk..

السلام عليکم


Holla!

Fuhhh dua tiga hari ni, amat sibuk melayan diri sendiri, sehinggakan tak sempat nak menjengah atau menulis di ruangan belog I ni. Rindu tulisan I? Oh I'm so touched. That's way I love my silence readers so much. Wink!

Pagi² I dapat test dari my brother..

"Kat mana?"

Apa da dok tanya lokasi I, dah tentu²nya I kat tempat kerja. Lagi mahu tanya.

"Tempat kerja da mana lagi"

I jawap sejujurnya. Tetiba je text I pepagi ni mesti nak minta budget. Dah biasa dengan semua tu.

"Nak minta sikit, beli barang"

Faham² ajela kalau dia dah "minta" tu.

"Barang? Untuk apa?"

Soal jawap tu biasa la kan. Sebelum dapat imbuhannya. I memang begitu, sebelum nak beri kena tanya banyak.

My brother pun explain untuk apa dan apa. After dengar explanation tu, I rasa sayu sangat. Sobb sobb sobb. Tiba² rasa sebak dihati. Kenapa tiba², kenapa tak berbincang, kenapa sendiri². Waaaaa

Oke la U olls. Nak diluahkan terasa pahit sangat. Tahun ni, tahun diduga fizikal dan mental. Harap I dapat harungi dengan tenang.


Thank's Google

Jumpa lagi tataaa

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs