♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, June 24, 2012

Pengantin Batu Pahat

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.


Cerita semalam.

Mood nak mengupdate cerita semalam tak berapa nak berkesempatan. Dengan perjalanan yang agak memenatkan. But enjoy the moment bila keluar dari kota yang menyerabutkan.

3jam perjalanan ke Batu Pahat semata² nak makan nasi kenduri. Amboi jauhkan. Nak buat macam mana wedding invitation dah jauh. Lagi dapat cuti yang bergaji, jalankan aje. Ngeee

Tak sampai 30min di Batu Pahat, pulang ke Kota Lumpur. Sepanjang perjalanan datang bersepah² org jual durian. Jadi geram dan berniat untuk menyerbu. Malangnya, rezeki tak berpihak kepada we olls. Ya, we olls. I tak keseorangan ke Batu Pahat. I bawa sebahagian SDF, lagi sebahagian, ada commitment lain. I tetap akan bawa SDF pada siapa yang free. Dah lama SDF tak berouting. Bila nak outing weyh ngeee

Angles Bamz pun turun. Arahan Puan Boss, mewakili beliau yang berkhursus. Kalau tidak off sure beliau akan turun. Terbukti I dah gemok. ALhamdulillah masih sihat. Ayat penyedap hati.

Mana gambar SDF? Ngeee tunggu la gambar dari SOULMATE PHOTOGRAPHY sebagai photographer terpilih.

Okey la. Mood nak berjiwang!

Bye.
Sent from my BlackBerry® wireless device via Vodafone-Celcom Mobile.

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs