♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Thursday, August 9, 2012

Nuffnang berwajah baru!!

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Berwajah baru?? Sejak bila u olls. I tak tahu akan keadaan ini. Sengaja mengcheckin kan diri, teruja I dengan berwajah baru ini. Vahvahvah, sanggih dah.

Siapa pandai berceloteh, suka travel, suka masak, suka sharing2???? Amboi ramahnya kan... Meh la cerita dan join blogging ni. Tak luak mana pun. Tak keluarkan modal pun. Cuma perlukan idea untuk bercerita. Me dah dekat 3tahun kot. Cerita I takde la hot macam lelain. So and so aje. Nak kata santik sangat belog I ni, memang tak la kaaaan. More lebih suka2.

Macam mana nak join?

Caranya mudah sahaja, daftar kan la diri dengan mengelik 'Join Nuffnang' tu. Seperti dalam gambar rajah dibawah, disebelah kiri anda. Mana yang otai2 tu, login kan la diri dekat login tu. Senang aje.


Dah daftarkan diri, linkkan la dengan blog U olls. Semakin kerap blog U olls ada penterjah, maka dengan itu, traffic U olls naik. Bila traffic naik, disitu la terjadinya RM. Betulkan I kalau menjelasan I ni silap. :p



Tunggu apa lagi? Join laaaa I sudah, RM pun semakin meningkat. Heheheee

Monolog: Motivasi

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs