♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Friday, May 31, 2013

Puan Boss Birthday :: Paradise Island Cake

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Hollaaaa! Apa khabar sekalian? Moga-moga semuanya okey dan sihat-sihat sentiasa. Tak sihat pergila dapatkan rawatan dengan segera. Jangan di biarkan melarat sakit itu. Nanti diri sendiri juga yang susah. Susah nak bergerak, susah nak cari rezeki.

13Mei2013 genap 50tahun usia Puan Boss aku. Bila sebut soal birthday, aku yang mengenali dan sentiasa berurusan dengan owner B'Jewel Cuppies, menempah kek yang lain dari kedai kek yang sedia ada. Creativity owner B'Jewel Cuppies ni tak dapat dinafikan. Sentiasa berada ditahap kepuasan hati-an aku ni. Maka dengan itu, terima kasih daun keladi, lain kali aku mesti tempah lagi.

Lihat la reaksi Puan Boss aku dihari kejadian.


Million thanks buat Kak Rose. Moga-moga kita akan terus berurusan lagi. Insyaallah amin.



Happy Birthday Puan Boss, 50years :: 18years with 32years experience. I love u ;)

Bye!

Monolog: Salute dengan Puan Boss, 50 tahun tetap mantaine huhuuu

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs