♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Sunday, December 29, 2013

Pengalaman: Titik permulaan..

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Aktiviti penutup untuk tahun 2013. Oh noooo! Never crossed in my mind I grab this challenge.

Oh mak kau. Nah! Nak mula menulis pun aku nak melatah. Tergeliat pulak jemari aku ni nak menaip bahasa omputih. Sesekali bersikap sedikit poyo tak salah lah kan. Lagipun bahasa omputih aku bahasa rojak. Sama ja juga dengan cara aku menulis atau bercerita kat belog kusam aku ni. Walaupun aku menggunakan bahasa rojak melayu, tetap ada yang datang singgah. Dan yang paling penting, traffic belog aku ni sentiasa naik. Aku dan kopoyaan aku, itu perkara biasa kan kaaaaan. Kalau kau sendiri tak mengaku kepoyoan sendiri susahlaaah. Sedar tak sedar dalam diri kau orang tu, ada poyonya. Apa itu poyo? Mohon google mesti ada maknanya. Ngeeeee

Hari ini aku cuti. Aku cuti tetapi kena datang kerja. Oh laaaa macam mana itu???? Well, well masa free aku sekarang ni boleh selit macam-macam perkara. Samada keluar masuk hutan, naik turun tangga, pusing-pusing jalan raya, atau pun menghadap pwince dengan kerja-kerja tambahan aku. Waktu aku bercuti, adalah waktu aku bersama aktiviti yang berfaedah. Tetapi kali ini, aku dicabar oleh cabaran yang baru. Oleh kerana adik aku minta tolong untuk buat experiment berkaitan dengan kerjanya, aku pun datang la juga memenuhi kehendak adik aku itu. Tolong menolongkan amalan yang mulia. Hihiiiii


Disiniiiiii kuterkedu keduuuuuuu....... Ini adalah studio milik adik aku. Dimana studio ni la tempat adik aku cari makan dan melakukan kerja-kerja photography dan editing. Disini juga aku diminta untuk buat kerja extra yang tak pernah la aku terfikir nak buat. Kalau ditanya dalam hati aku ni, aku tidak teruja sangat nak pergi. Tetapi aku bawa la juga diri aku ke sini demi memeriahkan suasana. Mampos aku kalau diorang nampak apa aku tulis ni. Manalah tahu terpilih ke aku diantara ramai-ramai yang datang. Mesti kau orang tertanya-tanya apa aku buat kat sini kan. Eheeeee nantilah aku share, sekarang belum boleh lagi. Tulisan aku tulisan cliche siapa faham, mungkin faham. Siapa tak faham, baca balik dari mula tulis. Sesi mendera pembaca hahhaaaa.

Sampai sini! Bye!!!

Monolog: Bunga bunga cintaaaaaa layu dipusaraaaa hiks

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs