♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, December 25, 2013

Terima kasih & Selamat Hari Natal

Assalamualaikum, Salam Sejahtera.

Hai!!! Lambai-lambai ala-ala ratu :))

Siapa rindu update dari aku??? Hahaaaa ratu sangatkan sampai tanya macam tu sekali. Okey okey takpayah buat apa2, teruskan membaca apa saja yang aku tulis. Belum pernah rasanya, aku ucapkan terima kasih atas kunjungan kau orang kat belog kusam aku ni kan kan kan. Jadi, aku mulakan kata-kata indah untuk kalian diawal penulisan aku ni. 

Terima kasih, atas kesudian kau orang singgah kat belog aku ni.
Terima kasih, kerana memilih belog kusam ini sebagai tatapan bacaan kau orang. 
Terima kasih pada puji-pujian dan kutukan kau orang disetiap baris ayat aku yang macam-macam ada. 

Terima kasih, ku ucapkan padaaaaamuuuuuu eh macam pernah dengar lagu ni hiks. Terima kasih terima kasih terima kasih. Jangan serik, singgah-singgah lagi. Gelak besooooo. 


Dikesempatan ini juga, aku ingin mengucapkan Selamat Menyambut Hari Natal buat mereka yang beragama Kristian. Semoga bahagia dan ceria-ceria bersama keluarga. Waktu-waktu begini berjumpa dan meraikan bersama keluarga itu seronok bukan. Gunakan la kesempatan yang ada sebelum terlewat. 


Bye!!!!

Monolog: Bukan complain, sengaja nak bermanja

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs