♥ Aurora

My photo
Kuala Lumpur, Malaysia
"You know a dream is like a river, ever changing as it flows. And a dreamer's just a vessel that must follow where it goes. Trying to learn from what's behind you and never knowing what's in store makes each day a constant battle just to stay between the shores. And I will sail my vessel 'til the river runs dry. Like a bird upon the wind, these waters are my sky. I'll never reach my destination if I never try, so I will sail my vessel 'til the river runs dry. Too many times we stand aside and let the water slip away. To what we put off 'til tomorrow has now become today. So don't you sit upon the shore and say you're satisfied. Choose to chance the rapids and dare to dance the tides"

Wednesday, March 18, 2015

BAMZ: Pocket Calender

Assalamualaikum, Salam Sejahtera,

Kasih sayang yang melimpah-ruah cuma tidak terluah buat pembaca belog kusam aku ini. Terima kasih kerana masih singgah dan secara tak langsung rating traffic juga naik. Tiada kata lain, hanya ucapan terima kasih. Singgah la lagi.

Baiklah, memandangkan secara kasarnya aku lebih suka share cerita tentang kerja aku, dan aku akan terus terusan bercerita satu persatu project yang ada di tempat aku bekerja. Nama sahaja kerja sebagai pembantu di klinik, bukan hanya kerja-kerja klinik sahaja, dan aku akui kerja disini bukan seperti kerja di klinik yang lain. Aku tidak punya site diluar untuk aku terjah, aku tidak punya kertas kerja yang dirangka oleh orang atas, aku cuma perlu fikirkan cara mana untuk menjadikan klinik aku bekerja ini, adalah klinik lain dari klinik yang lain. Tengok branding warna yang lain pun dah tau, kami memang lain dari yang lain.

Baiklah, cukup aku up kisah belakang tabir kerja aku. Tak perlu nak terlalu detail.

Dah baca entry yang sebelum ini BAMZ: Happy 10th years!???? Okey ini kesinambungan cerita itulah.


Tak pernah nak berangan pun jadi model. Sekali terjadi pulak "model terjun" pocket calender 
.
.
Ini semua sebagai penghargaan kepada semua pelanggan/pesakit yang datang ke Klinik Bamz Healthcare


Instagram Orchid_Anne

Itu je Bye!

XOXO

No comments:

Post a Comment

Comment please ^_^

♥ Aurora Follow3rs